Pages

-------> Rakan sebelog

------> Pelik doh ^oo^



Haih. xphm sungguh aku dengan BELOGSEPOT nih. ntah pahpoo jeh kan now? ade yg nk usha ade warning lah. xboleh usha lahh. belog aku nih lak kne warning-2 bagai. lepas tuh FOLLOWER hilang pulak xmuncul-2 kat page ha. wat aku paneh lah cibai. jgn bg aku fed-up dgn kau yee buah haty ku. Grr. lepas satu-2 kan hal nye? kau nih kne bawak gy jumpe doc pakar nih. HAHA. makachaisohai. aku punye belog nih dah lah mmg ade prob sikit. nk ubah-2 ade yg boleh. ade yg idak boleh. paneh sungguh haty teman nih yoep. balebalebale ~


Aku hanye mampu bersaba jelah kan nih? sebab ramai ckp belog now ade SAWAN BABIK ye? Ish-2. kesian der loooooo. lalala ~ butooooo! sampai bile nk kne tahan nyee? podah. Hmm aku hanye mampu berdoa untok kau supaye sihat semboh. tk buad maslah lgy dgn aku dan rakan-2 yg lain dapat bale sebegini seperty aku nih jugak ye? Aku tungguuuuuuuu. Chaw!