Pages

-------> Rakan sebelog

------> I do you're mine


grr. RENDU.SAYANG same kau lah kekasih haty ku. tkpe tkpe pejam-2 celik kite jumpe ye? tunggu jelah. lgy pong kau kan busy koje. aku mls kacou d. tapi aku janji kan nk dtg? so saba yee d? hari-2 kite ckp psl rendu dgn syg kan? yelah kite kan jauh. ade jeh bnde xkne. cube hari-2 seblah ape kite buad sume masing-2 tahu. HAHA mane syok cmtuh. xde suprise lah ip gituhh kan ? tapi sememang nye aku pong renduuu gilek kau kat nih lalink. aduhh. aku tahan jeh rendu aku nih. padahal kite baru seminggu xjumpe macam setahun. HAHA. msty lah mane xrendu kan. dalah jauh. cube sebalh ruma hari-2? kod munyu-2 jeh koje kauuu. HAHA

Seriosly xsaba nye nak besame kauuuuu "nyah. haih. kite dah besame nty msty mcm-2 karenah kite wat. HAHA xsaba gile nk gigit-2 tmpt bhagian aku suke kat badan kau tuh tuh. Ouhh harituh lebam-2 kau buad kat aku kan? now my tern okey? tunggu dan lihat saje lah. mahu ke tak mahu lu punye pasal okey? wa tetap nk carik pasal dgn lu. HAHA