Pages

-------> Rakan sebelog

------> kebosanan tersungguh



HAHA. tgok photo pertama tuh. rupe zomba mane ntah kan? grr. bosan tersgt. xdelah. nyah xreply mcet aku. aku jady gile. kua masok bilik. tgok tb. main dgn rabbit aku. chat fb ngn lesbion aku. dea memekak soh edit belogsepot dea. "lidyajay@blogspot.com haa usha lahh kalau nk tgok. xdelah hebat mne aku edit-2 nih. ade yg aku thu aku buad. ade yang tk thu mampos pegy. HAHA dah-2 now tgok pic kedue pulak. berbeza gile doh. HAHA mmg lah dah name pong muke asli. tkan lah aku nk muke aku cm zomba tuh. kod semua orang xnk kawan ngn aku. HAHA


macam ni lah aku. kalau bosan buad keje-2 lawak bodoh tk berape nk lawak nihlaa. HAHA apedah aku nk sampai kan nih? ntah aku pong xpham. HAHA sengal lah kau nih nabila. bak kate nyah "porapundekkk. lalalalaaaalala. siape kenal aku dea thu lah perangai aku cmne. barang siape yang enggak tahu. baik kamu menutup mulot kamu ye sebelum aku jady gile seperty orang gilaaaaaaaaaaaaaaaaaa. yuhuuu. belog aku fullset HITAM ouhhh. saje bosan lahh asek perempuan melayu terakher ssgt pong xbole kan? so. selamat beramah V__V