Pages

-------> Rakan sebelog

-----> fuhhh. sangat lah rendu


hello im back
sekian lame aku xupdate kan? sorry lahh kan. aku pergy berbulan madu. hahah. berbulan madu lahh sgt kan. xdelah. aku busy lah. xde mase dgn internet. but now aku kembali menaip-naip bagai. then aku rase belog aku nih dah berape nk lawo lahh bagi aku. haha. so aku kne ubah ape yg patot lahh kan? tapi aku masih xde idea la. aku nk tnye pendapat kwn-kwn lain ah patot ke aku ubah. bg korg patot kaahh? haha.

sekian lame aku xupdate. rase rindu pulak. aku bukan kemane pong. aku dgn kekasih haty aku jehh nyah tuh. sape lgy kan. mcmmcm dugaan kami dapt bile bersame. dan kami tetap sabor dan redho. Alhamdulillah lagy sebulan seminggu jeh anyversaryy kami yg ke 2tahun. bg kalian mmg lame. tp dugaan nye? fuhh. hanye Tuhan je yg thu. pejam celik pejam celik dah 2tahun kami bersame. ade jodoh kami xkemne. makan nasik minyak lah korang sume nnty. haha. nak seribu daya. xnk seribu daleh :)